23. sayfa (Toplam 31 sayfa)

Re: Metro Hattı ve İstasyonlar

MesajGönderilme zamanı: Pzt 29 Eyl 2014, 00:20
gönderen Umut
Yeni Asır'ın provokasyon amaçlı bu yalan haberlerini buraya kopyalamaya devam edecek misin? Bence etme.

İstasyonlar kalabalık eyvallah da gelen 3 trene binemeyip ancak 4. trene binilebildiğini iddia etmek nedir aga? Artık sallamanın bu kadarı!

Re: Metro Hattı ve İstasyonlar

MesajGönderilme zamanı: Pzt 29 Eyl 2014, 15:01
gönderen mertoviçizmir
Umut yazdı:Yeni Asır'ın provokasyon amaçlı bu yalan haberlerini buraya kopyalamaya devam edecek misin? Bence etme.

İstasyonlar kalabalık eyvallah da gelen 3 trene binemeyip ancak 4. trene binilebildiğini iddia etmek nedir aga? Artık sallamanın bu kadarı!



Ben o mesajı komik buldugum icin paylastım. Abartı oldugunu 3 yasındaki cocuk dahil bilir :D Ama şu bir gercek ki belediye yaptıgı son uygulamalar ile herkesi kendine düsman etti.

Re: Metro Hattı ve İstasyonlar

MesajGönderilme zamanı: Pzt 29 Eyl 2014, 16:53
gönderen behcoo
Belediye tasarruf tedbirleri ve trafiği azaltmak için ulaşımda değişikliklere gitmeye başladı.Şair Eşref Bulvarı caddeler bir otobüs mezarlığını andırıyordu.Buralar rahatladı. Evet..herkes zorlanıyor ama bir cevap için bile belediyeye 6 aydır dönmeyen bir iktidarın bulunduğu bir ülkenin vatandaşı olduğumuzu unutmayalım..İktidar,Belediye başka partiden diye partizanca bir baskı içinde..En azından İstanbul gibi bindiğiniz metroda ölümlü kaza olmuyor..:((

Re: Metro Hattı ve İstasyonlar

MesajGönderilme zamanı: Pzt 29 Eyl 2014, 20:31
gönderen Yiğit572
10 yıldır her seçim sonrası söylenen aynı şeyler. 2009 seçimlerinden sonra otobüslerde ulaşım rezalet diye dolaşan maaşlı amcaları da unutmadık. Genelde oylar 40 bandına düşer, 2019 seçim arefesinde iskeleler, Konak-Karşıyaka tramvayları, Narlıdere-Bornova Merkez metroları, kentin önemli noktalarında katlı kavşaklar vb. hizmete girsin söylenenler yine unutulur.

Re: Metro Hattı ve İstasyonlar

MesajGönderilme zamanı: Pzt 29 Eyl 2014, 20:39
gönderen hoppala
Bugun bu haberi okuduktan sonra metroyu kullanacağım için saatime bakarak 17:36'da Tınaztepe'de kampüs yerleşkesine bindim 10krş çekti. Fen bilimleri enstitüsünde indim. Bu sefer ters yöne giden 390'a 17:50'de bindim tam 1TL çekti. Çevre yolundan 16 dakikada 18:06'da Bornova'da hastanenin önünde indim. Kavşakta trafik vardı çünkü son durağa kadar otobüsle gitmedim. 18:14'de Bornova istasyonundan Ege Üni istasyonuna gittim. Sırtımda battal beden poşette 20-30kg'lık bir yükle 18:32'de tekrar Ege üni istasyonundan bindim. Konakta indim. Kemeraltın'da işimi hallettikten sonra 19:02'de Çankaya istasyonuna girdim. 15dk sonra evdeydim. Toplamda 1.10TL verdim.

Metroya son binişimde yoğunluk vardı, boş değildi ama ulaşım sistemi değişmeden öncekinden fazla değildi. Metro artık 5 set halinde ve 3.5 dk'da bir geliyor. Metroya en son ben bindim ve binmeden önce dışarda kalan olup olmadığına baktım herhangi bir itiş kakış yada binemeyip dışarda kalan görmedim.. Ben yoğunluğun ortasına değil ilk veya son vagonlara biniyorum. Daha az güvenli ama elimde yük olsa da olmasa da terrcihim bu yönde. Yoğunluğun olduğu yerde inene öncelik verilmemesinden dolayı binişlerde sıkıntılar yaşanıyor çünkü. Sinir harbi. Ben o saatte bile oturma şansı buldum son vagonda.

Kampüs içinde ring seferi yapan belediye otobüsü ve Bornova Hastane kavşağındaki trafik dışında hiç bir sıkıntı yaşamadım en pik saatte bile. Kampüs içinde çalışan belediye otobüsleri konusunda çok ciddi eleştrilerim var. Eshot'a daha önce defalarca ilettim. Duvara konuş daha iyi. onun hakkında geniş geniş konuşuruz tekrar. Yeni sistem tıkır tıkır çalışıyor bir iki eksik dışında. En azından benim kullandığım kısımda. Metroda da eskisinden daha fazla bir yoğunluk göremedim.

Heh yeni sistemle hiç sıkıntı yaşamadım mı? Tabi yaşadım. Mustafa kemal sahil bulvarı'da alsancak istikametine gidecektim geçen gün. 3 tane 169 geçti, 2 tane 554 önceden olsa bunlardan ilk gelen bin git. Ama konaktan sonra bom boş oluyordu otobüsler. Üstüne yarattığı trafik bir de. 15 dakika boyunca 12 numarayı bekledim. Geldi ve hiç tahmin ettiğim gibi sıkış tepiş değildi. Doğrusu da bu zaten. Ben 10 dakika fazla bekledim ama özel aracım değil neticede.

"Otobüs niye gelmiyor", "belediye durağı bizim kapının ordan niye kaldırdı?" dışında yapıcı eleştriler yapmak lazım. Mesela halkapınar'dan Altındağ yönüne kalkan otobüsün son seferi son metronun istasyona gelişinden 5 dakika önce

Yarın tekrar kemeraltında işim var. 9 gibi orda olmam gerekiyor. Sırf sabahki yoğun saati merak ettiğimden dolayı 7 bucukta bincem İzmirspor'dan-Çankaya'ya yönüne. Amacı metroyu yumruklayanları bulup onların protestolarına dahil olmak. Çankaya metroda oturup yoğunluğu takip etcem. Bir tane akıllı telefonum olsa da sizle paylaşabilsem keşke. Yanlış anlamayın amacım bireysel bir şeyler anlatmak değil, tuvalet kağıdı yapmayacağım gazete ne ciddiyetle haber yapıyor onu görmek.

Re: Metro Hattı ve İstasyonlar

MesajGönderilme zamanı: Prş 02 Eki 2014, 19:43
gönderen Umut
behcoo yazdı:Belediye tasarruf tedbirleri ve trafiği azaltmak için ulaşımda değişikliklere gitmeye başladı.Şair Eşref Bulvarı caddeler bir otobüs mezarlığını andırıyordu.Buralar rahatladı. Evet..herkes zorlanıyor ama bir cevap için bile belediyeye 6 aydır dönmeyen bir iktidarın bulunduğu bir ülkenin vatandaşı olduğumuzu unutmayalım..İktidar,Belediye başka partiden diye partizanca bir baskı içinde..En azından İstanbul gibi bindiğiniz metroda ölümlü kaza olmuyor..:((


İlk mesajınızı kayıt tarihinizden tam 3 yıl sonra göndermeniz dikkatimi çekti :) Epey şaşırdım doğrusu, umarım buralarda daha sık karşılaşırız bundan sonra.

Sabah ve akşam iş/okul saatlerinde yoğunluk yaşanıyor elbette, ama eskiden bomboş değildi ki, bu nokta gözden kaçıyor. Bu arada ben zaman zaman bu yoğun saatlerde 2.5 dakikada bir tren geldiğine tanık oluyorum Konak'ta.

Re: Metro Hattı ve İstasyonlar

MesajGönderilme zamanı: Cmt 04 Eki 2014, 21:07
gönderen Mesut
İzmir Büyükşehir Belediyesi Hafif Raylı Sistem Projesi Evka 3 – Bornova Merkez istasyonu arası tünel ve Bornova Merkez istasyonu kontrollük, danışmanlık mühendislik hizmetleri ihalesini Getinsa kazandı

Resim

İzmir Büyükşehir Belediyesi Raylı Sistem Şube Müdürlüğü tarafından 29 Ağustos 2014 günü mali zarfları açılan “İzmir Hafif Raylı Sistem Projesi Evka 3 – Bornova Merkez İstasyonu Arası Tünel ve Bornova Merkez İstasyonu Yapım İşinin Kontrollük, Danışmanlık ve Mühendislik Hizmeti” ihalesini kazanan firma belli oldu.
Yatırımlar Dergisi’nin aldığı bilgiye göre; yaklaşık maliyeti 3.782.512 lira olarak belirlenen ihaleyi 2.997.794 lira teklifi ile Getinsa firması kazandı. Bilindiği gibi ihaleye katılan diğer firmalar şöyleydi:
1. Emay Mühendislik
2. Proyapı Mühendislik
3. Tekfen Mühendislik
4. Yüksel Proje

Re: Metro Hattı ve İstasyonlar

MesajGönderilme zamanı: Pzt 20 Eki 2014, 21:39
gönderen Umut
İBB 85 yeni vagon için ihaleye çıkmış.

Yatırımlar Denetim Şube Müdürlüğü 17 TREN SETİ(85 ARAÇ) VE YEDEKLERİ ALIM İHALESİ PROCUREMENT OF 17 TRAIN SETS (85 CARS) AND ITS SPARE PARTS 4737 KİK İstisnalar Md.3 c bendi 17.12.2014 10:00:00

Re: Metro Hattı ve İstasyonlar

MesajGönderilme zamanı: Cmt 25 Eki 2014, 10:32
gönderen Umut
İzmir’in yeni vagonları yola çıkıyor

Resim

İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin genişleyen metro sisteminde kullanmak üzere sipariş verdiği 10 adet vagondan oluşan 2 tren seti Çin’deki fabrikada tamamlandı. Bu ay sonunda İzmir’e gelmek için yola çıkacak olan yeni vagonların 1-1.5 ay içinde kentte olması bekleniyor.


Takviye tren setlerinin tasarımı bir önceki parti ile aynı gibi görünüyor. Yalnız dikkatimi çekti bu setlerde öncekilerden farklı olarak yan aynalar yerine kameralar kullanılmış.

Re: Metro Hattı ve İstasyonlar

MesajGönderilme zamanı: Cmt 25 Eki 2014, 12:09
gönderen hoppala
Aynen. Çok küçük bir ayrıntı gibi dursa da çok dikkat çekiyor. İZBAN CAF'ları gibi.

Free Web Hosting