İZBAN Aliağa-Menderes Metro Hattı (EgeRay)

Re: İZBAN Aliağa-Menderes Hafif Metro Hattı (EgeRay)

Mesajgönderen Umut » Pzr 07 Tem 2013, 18:29

Hilal İstasyonu tamamlanmış gibi gözüküyor, açılışı yakındır. Bir de çevre düzenlemesi yapmaları lazım ancak.

Resim
Resim
Resim

Gökhan bu mesajı beğendi.
Kullanıcı avatarı
Umut
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
Mesajlar: 2823
Beğendikleri: 623 mesaj
Beğenilenleri: 381 mesaj
Kayıt: Pzr 28 Kas 2010, 01:33
Konum: İzmir

Re: İZBAN Aliağa-Menderes Hafif Metro Hattı (EgeRay)

Mesajgönderen Gökhan » Cum 02 Ağu 2013, 12:27

HİLAL İSTASYONU, PAZAR GÜNÜ AÇILIYOR

TÜRKİYE’nin en büyük kent içi raylı toplu taşıma sistemi İZBAN’ın Halkapınar’dan sonra İzmir Metro ile ikinci kesişme noktası olan Hilal Aktarma İstasyonu, 4 Ağustos Pazar günü açılacak.
Cumaovası yönünden gelen İZBAN yolcularının, İzmir Metro’yu kullanarak Konak istikametine gitmesini önemli ölçüde kolaylaştıracak istasyon sayesinde Şirinyer-Konak arasındaki tren yolculuğu süresi yaklaşık 9 dakikaya inecek. İzmir Metrosu ile Konak tarafından gelen yolcular da yine Hilal’de aktarma yaparak güney yönüne ulaşımda çok önemli bir zaman avantajı elde edecekler. Böylelikle İzmir’de kent içi yolcu taşımacılığında dev bir adım atılmış olacak.
Hilal Aktarma İstasyonu’nun işletmeye alınmasıyla birlikte, Cumaovası yönünden gelen yolcuların Alsancak ve Halkapınar’a gitmeden Hilal’de aktarma yapmaları, bir yandan yolculara önemli bir zaman kazandırırken, Halkapınar’da yoğunluğun da azalmasını sağlayacak. Hilal Aktarma İstasyonu, kritik lokasyonu sayesinde, yolcuların İzmir Fuarı, Kahramanlar, Askerlik Şubesi, Hilal Mahallesi ve Yenişehir’e de yürüyerek ulaşmalarını kolaylaştıracak.

Kaynak: Facebook İzban


1 Ağustos itibariyle de Alsancak Garı, anahat trenleri için kullanıma açılmıştı..Hilal istasyonunun açılmasıyla yukarıda da belirtildiği gibi Cumaovası yönünden gelenlerin metroya aktarımı kolaylaşacak; Halkapınar'ın yükü hafifleyecek

Umut bu mesajı beğendi.
Gökhan
 
Mesajlar: 794
Beğendikleri: 96 mesaj
Beğenilenleri: 197 mesaj
Kayıt: Cmt 22 Oca 2011, 20:55

Re: İZBAN Aliağa-Menderes Hafif Metro Hattı (EgeRay)

Mesajgönderen Gökhan » Cum 02 Ağu 2013, 13:07

Yukarıdakilerden farklı olarak Ege'de Son Söz'de şu bilgiler yer alıyor;

ALSANCAK AÇILIYOR

Hilal Aktarma İstasyonu ile eş zamanlı olarak Alsancak İstasyonu da yeniden hizmete girecek. İZBAN’ın en yoğun kullanılan istasyonlarından biri olan Alsancak İstasyonu, İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan Hilal Aktarma İstasyonu ve Kahramanlar-Akıncılar karayolu altgeçidi inşaat çalışmaları nedeniyle 11 Kasım 2012 tarihinde işletmeye kapatılmıştı. Geçen sürede tüm çalışmalar tamamlanırken, Alsancak İstasyonu da önemli ölçüde yenilendi.

HALKAPINAR’DA İKİNCİ REVİZYON

Hilal Aktarma İstasyonu’nun devreye girmesinin hemen adından Halkapınar’da ikinci büyük revizyon başlayacak. İlk etapta, güney köprüsünün genişliğini 1,80 metreden 7 metreye çıkararak, yolcuların İzmir Metrosu ve otobüs aktarmasını kolaylaştıran İzmir Büyükşehir Belediyesi, güneydeki mevcut aktarma köprüsünü de genişletme çalışmalarına başlayacak. 2,60 metre enindeki mevcut köprü, 6 metreye kadar genişletilerek, üzeri kapalı ve 6 adet yürüyen merdivenli dev bir köprü haline getirilecek. Böylelikle Halkapınar’da İZBAN ile İzmir Metrosu arasında çok daha hızlı ve verimli bir aktarma sağlanacak.

YENİ SETLER GELİYOR

İZBAN’ın Güney Kore’de yapımını devam eden Körfez Yunusu tren setleri, 2014 yılının ilk çeyreğinden itibaren İzmir’de olmaya başlayacak. 40 adet tren setinin de filoya katılmasıyla birlikte İZBAN, 83 setle yolcu taşımacılığı yapacak. 40 setin gelmesi ve yapılacak planlamalar sayesinde İZBAN’da sefer sıklığı 5 dakikada bire kadar inecek ve böylelikle İzmir’deki Büyük Ulaşım Planı’nın adımlarından biri daha atılmış olacak.

TORBALI DEVAM EDİYOR

80 kilometrelik İZBAN hattının uzatılmasına yönelik çalışmaların başladığı Torbalı’da bir yandan istasyon, diğer yandan da hat ve sinyalizasyon çalışmaları devam ediyor. İzmir Büyükşehir Belediyesi, Develi, Tekeli, Pancar, Kuşçuburun, Torbalı ve Tepeköy’de 6 istasyon ile karayolu geçitleri yaparken, TCDD de bu bölgedeki hattın yenilenmesi ve sinyalizasyon sisteminin düzenlenmesiyle ilgili büyük bir hızla çalışıyor. Torbalı hattının devreye girmesiyle birlikte İZBAN, ilk etapta 110 kilometreye çıkacak. Hemen ardından hattın kuzey yönünde uzatılması çalışmaları için düğmeye basılacak. Hat uzunluğu Selçuk ile 145, Bergama ile birlikte 185 kilometreye kadar çıkacak. Manisa hattının da devreye girmesiyle birlikte İZBAN, tam 210 kilometrelik bir hat uzunluğuna kavuşacak.

http://www.egedesonsoz.com/haber/IZBAN- ... yor/847040
Gökhan
 
Mesajlar: 794
Beğendikleri: 96 mesaj
Beğenilenleri: 197 mesaj
Kayıt: Cmt 22 Oca 2011, 20:55

Re: İZBAN Aliağa-Menderes Hafif Metro Hattı (EgeRay)

Mesajgönderen hawtorn » Sal 20 Ağu 2013, 12:49

İzbanın Alsancağa girmesi en az 15 dk kaybettiriyor ve treni çok yavaşlatıyor.

Başka bir çözüm bulmaları lazım Halkapınardan Alsancağa aktarma çok daha mantıklıydı.

Bir ileri bir geri, hız çağında böyle bir yavaşlık ancak İzmir'e yakışır.
hawtorn
 
Mesajlar: 2
Beğendikleri: 0 mesaj
Beğenilenleri: 0 mesaj
Kayıt: Çrş 12 Haz 2013, 13:03

Re: İZBAN Aliağa-Menderes Hafif Metro Hattı (EgeRay)

Mesajgönderen Umut » Sal 20 Ağu 2013, 13:08

Katılıyorum buna bir çözüm bulunmalı, lakin bu aşamada ring sefer koymak artık mümkün değil. Alsancak'a girip çıkmak 15 değil ama, 7-8 dakika kadar zaman kaybına neden oluyor. Kalıcı bir çözüm için yeni trenlerin gelmesini beklememiz gerekecek sanıyorum.

Bu arada daha önce verdiğim yanlış bir bilgiyi de düzelteyim: Hilal istasyonunun tek yönlü ve tek peronlu olacağını söylemiştim. Esasında Hilal İstasyonu çift peronlu ve çift yönlü olarak hizmet vermekte. Her iki yönden de aktarma yapmak mümkün.
Kullanıcı avatarı
Umut
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
Mesajlar: 2823
Beğendikleri: 623 mesaj
Beğenilenleri: 381 mesaj
Kayıt: Pzr 28 Kas 2010, 01:33
Konum: İzmir

Re: İZBAN Aliağa-Menderes Hafif Metro Hattı (EgeRay)

Mesajgönderen Mesut » Prş 19 Eyl 2013, 19:58

İzban'da Çalışma Var

İZBAN ile İzmir Metro arasında günde yaklaşık 15 bin yolcunun geçiş yaptığı aktarma köprüsü, daha hızlı ve verimli bir aktarma sağlanması amacıyla 3 kat genişletiliyor.
İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılacak çalışmalar, 22 Eylül Pazar günü başlayacak. Yaklaşık üç ay sürecek çalışmayla mevcut köprü, 6 metreye genişletilecek, 6 adet yürüyen merdivenle daha konforlu hale gelecek. Çalışmalar esnasında İZBAN trenleri, Halkapınar'daki diğer peronda yolcu indirip bindirecek. İZBAN ile İzmir Metrosu arasındaki aktarma ise, yeni yapılan 7 metre genişliğindeki köprü kullanılarak, istasyonların girişlerindeki turnikelerden yapılacak. Yolcular turnikelerden geçerken, 90 dakika tek bilet aktarmasından eskiden olduğu gibi yine yararlanabilecek. Halkapınar'da Kentkart kullanılarak 90 dakika içerisindeki yapılan aktarmalardan yine ikinci bir ücret alınmayacak.
Yolculardan, tren ve istasyonlardaki işaret ve işaretçilere uymalarını isteyen İZBAN yetkilileri, yapım çalışmalarının bitmesiyle birlikte Halkapınar'daki aktarmanın daha hızlı, verimli ve konforlu bir hale geleceğini belirttiler. Raylı sistemlerin kalbi olan Halkapınar İstasyonuna ek olarak, Hilal Aktarma İstasyonu'nun açılmasıyla Halkapınar'daki yoğunluk önemli ölçüde azalmıştı. Atılacak bu ikinci adımın tamamlanmasıyla birlikte, yolculara daha hızlı ve verimli bir aktarma fırsatı yaratılacak.
İzmir'de raylı sistemlerde günlük yolculuk sayısının 400 bini geride bıraktığı vurgulanırken, yapılan çalışmaları, çok yakında Torbalı, Bergama ve Selçuk‘a kadar uzayacak İZBAN ile Üçkuyular'a kadar gidecek İzmir Metrosu'nun gelecek hazırlığı olarak görmek gerektiğinin altı çizildi.

Kaynak: Hürriyet Ege
Kullanıcı avatarı
Mesut
 
Mesajlar: 868
Beğendikleri: 304 mesaj
Beğenilenleri: 352 mesaj
Kayıt: Pzt 04 Şub 2013, 05:13
Konum: İzmir

Re: İZBAN Aliağa-Menderes Hafif Metro Hattı (EgeRay)

Mesajgönderen Umut » Cmt 12 Eki 2013, 00:14

Müjde! Yeni tren setlerinin ilk partisi ülkemize gelmiş. Adapazarı'ndaki fabrikada montaja alınmış. Montaj ve test çalışmalarının ardından Şubat 2014'te İzmire getirilip işletmeye başlanacakmış.

Resim
Resim

İZBAN Facebook Sayfası
Kullanıcı avatarı
Umut
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
Mesajlar: 2823
Beğendikleri: 623 mesaj
Beğenilenleri: 381 mesaj
Kayıt: Pzr 28 Kas 2010, 01:33
Konum: İzmir

Re: İZBAN Aliağa-Menderes Hafif Metro Hattı (EgeRay)

Mesajgönderen Mesut » Pzt 14 Eki 2013, 18:44

Banliyöde üçüncü hat müjdesi

İZMİR'de Aliağa-Menderes arası 80 kilometrelik banliyö hattında, yük ve şehirlerarası trenler nedeniyle meydana gelen sorunları çözmek ve sefer sıklığını arttırmak için uygun bölgelerde üçüncü hat ve ek tünel yapılacak.

Resim

Aliağa-Menderes hattının proje aşamasında sık sık gündeme gelen ve üçüncü hattın banliyö ve şehirlerarası yük ve yolcu taşımacılığı entegrasyonu için zorunlu olduğu tartışmaları yıllar sonra sonuç verdi.

TCDD Aliağa-Menderes arasında öncelikle üçüncü hattın döşenmesi için uygun bölgelerde çalışmalara başlamak için harekete geçti.

TCDD 3. Bölge Müdürü Selim Koçbay, kısım kısım üçüncü hat yapılacağını açıkladı.

TÜNELLERDE ÜÇÜNCÜ HAT YAPILAMAYACAK

Proje kapsamında üçüncü hatlar öncelikle kuzey aksında boş ve uygun alanlara yapılacak. İki hatlı yapılan Karşıyaka tünelleri ve Buca-Şemikler aç kapa tünelleri başta olmak üzere hattın yeraltınden geçen bölümlerinde üçüncü hat döşenemeyecek. İlk olarak TCDD'ye ait alanlar ile kamulaştırma yapılabilen düzlüklerde iki hattın yanına üçüncü bir hat eklenecek.

YEŞİLDERE'DE YENİ TÜNEL

Üçüncü hat çalışması kapsamında ayrıca Kemer istasyonu ile Koşu istasyonu arasında, hattın Atatürk Mask anıtı altından geçen Yeşildere yokuşunda yeni bir tünel imalatı yapılacak. Hat bu tünelden geçirilecek. Buca Koşu'ya yapılacak aktarma merkezi ile TCDD'nin üslendiği tramvay projesi entegre edilecek. Yolcular Koşu istasyonunda tramvay-banliyö aktarması yapabilecek. Üçüncü hat ve tünel çalışmaları banliyö hattında trafiği rahatlatacak. Teknolojisi esik hat ve yük trenlerinin arıza yapması durumunda banliyö hattında yaşanan aksamalar bu projeyle önlenecek. Yük ve hat trenleri üçüncü hatta girererek banliyönün önüne açabilecek veya arıza yaptığında buraya çekilerek trafiği olumsuz etkilemeyecek. TCDD 3. Bölge Müdürlüğü 2014 yılında bu projelere başlamak için ödenek talebinde de bulundu. Aliağa-Menderes hattının 30 kilometrelik Torbalı güzergahında ise TCDD'nin hatta, İzmir Büyükeşehir Belediyesi'nin ise istasyon ve geçitlerde yaptığı inşaatlar devam ediyor. Hattın 2014 yılı Ocak ayı itibariyle açılışının yapılması planlandı.

KOÇBAY: İZMİR LİMANINA DA FAYDASI BÜYÜK OLACAK

TCDD 3. Bölge Müdürü Selim Koçbay, Aliağa-Menderes Hattı üzerinde yolcu trenleri dışında günde 72 yük treni seferi yapıldığını, bunların yanısıra Bandırma, Aydın, Denizli, Ankara, Ödemiş ve Tire'den gelen tren seferleri olduğunu belirtti. Demiryolunun şehir merkezinde üç hata çıkarılmasının trafiği rahatlatacağını belirten Koçbay, “İzmir Limanı üçüncü hattan büyük fayda sağlayacak. Yük trenleri rahatlıkla limana girip çıkabilecek. Banliyö hattında 2020'ye kadar günde 500 bin yolcu hedeflenmiş. Şimdiden günde 240 bin yolcu binişi var. Torbalı, Bergama ve Selçuk'a hattın uzayacağı düşünüldüğünde üçüncü hattın önemi ortaya çıkıyor. Yapabileceğimiz her yere üç hatlı sistemi kuracağız. Raylar döşenecek. Projeleri Ankara'ya gönderdik” dedi.

ALEV: AKSAKLIKLAR ÖNLENİR; YOLCU SAYISI ARTAR

İzmir Metro A.Ş. Genel Müdürü ve İZBAN Genel Müdür Yardımcısı Sönmez Alev de üçüncü hat ve yapılacak ek tünellerin raylı sistem trafiğine olumlu katkısı olacağını söyledi. Arızalar ve seferlerın çakışması durumunda üçüncü hatların aksamaların olmamasını sağlayacağını, trenlerin durmadan yola devam edebileceğini belirten Alev, İZBAN'ın ve İzmir Metrosu'nun daha çok yolcu taşıyabileceğini söyledi.

Kaynak: Hürriyet Ege
Kullanıcı avatarı
Mesut
 
Mesajlar: 868
Beğendikleri: 304 mesaj
Beğenilenleri: 352 mesaj
Kayıt: Pzt 04 Şub 2013, 05:13
Konum: İzmir

Re: İZBAN Aliağa-Menderes Hafif Metro Hattı (EgeRay)

Mesajgönderen Umut » Prş 28 Kas 2013, 10:58

Kara göründüüü, pardon Yunus göründüüü :)

Resim
Resim
Resim

İsmi 20 bin İzmirlinin oylarıyla “Körfez Yunusu” olarak belirlenen İZBAN’ın 40 adet yeni tren setinin ilkinin montajı tamamlandı. Yaklaşık 1 yıl gibi kısa bir sürede bitirilen ilk set için Adapazarı’ndaki Eurotem fabrikasında pastalı kutlama yapıldı. Kutlamaya İZBAN A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı İsmet Duman ve Başkan Vekili Zeliha Gül Şener’in yanı sıra yönetim kurulu üyeleri katıldılar. TCCD Genel Müdürü Süleyman Karaman’ın da eşlik ettiği organizasyonda pastayı hep birlikte kesen yetkililer, daha sonra ilk seti yerinde inceleyip, montaj ünitesindeki trenlerin son durumları hakkında bilgiler aldılar. Körfez Yunusu’nun tüm test sürüşleri Adapazarı’nda tamamlanacak ve 9 vagonlu ilk üç set, üç ayda İzmir’de işletmeye alınacak. 2014 yılı içinde ise 72 vagonlu toplam 24 set İzmir’de olacak. Kalan setler de Ağustos 2015’e kadar tamamlanarak işletmeye alınacak. Böylelikle filosunu iyice güçlendirecek olan İZBAN, İzmir halkına sunduğu hizmetin kalitesini artırırken, her seferinde daha fazla sayıda treni işletmeye alıp yoğunluğu önemli ölçüde azaltabilecek.

KÖRFEZ YUNUSU’NU TANIYALIM
İZBAN’ın Körfez Yunusu isimli yeni trenleri 120 vagonluk toplam 40 setten oluşuyor. Her bir setin uzunluğu 70 metre. Çift dizi sefer yapıldığı için bu uzunluk 140 metreyi buluyor. Genişliği 2 metre 95 cm. olan setlerin, yükseklikleri ise 3 metre 85 cm. İşletme azami hızı 140 km/s olarak belirlenen setler, çift dizide tek seferde yaklaşık 1500 yolcu taşıyabilecek. 19 adet otomatik yolcu kapısı bulunan setlerin kapılarında yolcu iniş-binişinde güvenliği sağlayan otomatik kayar köprüler yer alıyor.

İZBAN resmi Facebook sayfası


Dışı görsellerdekinden bile güzel olmuş. Metalik gri yerine beyaz tercih etmeleri çok isabetli. Üstelik mevcut CAF'lara da hayli benzemiş. Bir de bizim trenlerdeki şu kırmızı sticker'a bayılıyorum. Yalnız ne yazık ki içi için aynı olumlu şeyleri söyleyemeyeceğim. Nerede o görsellerdeki koltuk kumaşları? Kapı üstü haritası?

Resim

Mesut bu mesajı beğendi.
Kullanıcı avatarı
Umut
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
Mesajlar: 2823
Beğendikleri: 623 mesaj
Beğenilenleri: 381 mesaj
Kayıt: Pzr 28 Kas 2010, 01:33
Konum: İzmir

Re: İZBAN Aliağa-Menderes Hafif Metro Hattı (EgeRay)

Mesajgönderen Mesut » Pzt 02 Ara 2013, 18:59

Torbalı’da geri sayım başladı

Resim
Resim

İzmir Banliyö Sistemi–İZBAN’ı Torbalı’ya uzatacak 30 kilometrelik ilave hat üzerindeki istasyon ve karayolu alt-üst geçit inşaatlarını inceleyen İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu, çalışmaların yüzde 70 oranında tamamlandığını söyledi. Bölge halkının heyecanla beklediği yatırım nedeniyle Başkan Aziz Kocaoğlu’na minnettar olduklarını dile getiren Develi Köyü Muhtarı Bayram Bakışkan ise “Köyüm adına binlerce kez teşekkür ederim. Sizi sırtımda İzmir’e taşısam bile az” dedi.

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu, İzmir Banliyö Sistemi İZBAN’ı Torbalı’ya uzatacak 30 kilometrelik ilave hat üzerindeki istasyon ve karayolu alt-üst geçit inşaatlarını yerinde inceledi; çalışmalar hakkında bilgi aldı. Torbalı Belediye Başkanı İsmail Uygur’un da eşlik ettiği Başkan Kocaoğlu aynı gün Develi Köyü sakinleriyle de bir araya gelerek projede gelinen aşamaları anlattı.

“Sizi sırtımda taşısam az gelir”
Develi köyü kahvehanesinde vatandaşları dinleyen Başkan Aziz Kocaoğlu, “Hizmet yapmak için buradayız. Aksi halde gider evimizde otururduk” dedi.
Develi Köyü muhtarı Bayram Bakışkan, yaptığı hizmetlerden dolayı Başkan Aziz Kocaoğlu’na minnettar olduklarını belirterek, “Köyüm adına binlerce kez teşekkür ederim. Sizi sırtımda İzmir’e taşısam bile az” diye konuştu.

İstasyonların yüzde 70’i tamamlandı
TCDD ile İzmir Büyükşehir Belediyesi ortaklığında gerçekleştirilen ve Cumhuriyet tarihinin en büyük toplu ulaşım projesi olan İzmir Banliyö Sistemi İZBAN hattının Torbalı (Tepeköy)’e kadar uzatılması için çalışmalar tüm hızıyla sürüyor. Bu kapsamda İzmir banliyösünü toplam 110 kilometreye çıkartacak 30 kilometrelik ilave hat üzerinde bulunan 6 karayolu geçidinin inşaatlarında sona doğru yaklaşılırken, 5 istasyonun inşaatı ise yüzde 70 oranında tamamlandı.

TCDD ile imzalanan protokol gereği, yaklaşık 30 kilometrelik ilave hat üzerindeki 6 istasyon ve 9 adet karayolu alt-üst geçidini Büyükşehir Belediyesi yapıyor. Develi, Tekeli, Pancar, Torbalı, ve Tepeköy istasyon inşaatları yüzde 70 seviyelerinde ilerliyor. 6. istasyon olan Torbalı Kuşçuburnu’nun ise yapım çalışmalarına başladı.

4 karayolu geçidi tamamlanıyor
Hat üzerinde yapımları süren Tekeli, Pancar, Torbalı merkez ve Tepeköy karayolu üst geçitleri tamamlanma aşamasına geldi. Kuşçuburnu karayolu üst geçidi yüzde 85, Menderes Gölcükler yüzde 80 seviyelerine ulaştı. Cumaovası karayolu alt geçidi ve Develi karayolu üst geçidi ile Tepeköy yaya üst geçidinin yapımları da hızla devam ediyor.

Menderes Gölcükler, Tekeli, Pancar ve Torbalı Kuşçuburnu karayolu üst geçitlerinin yapım çalışmaları yüzde 80 seviyelerine ulaştı. Torbalı merkez, Tepeköy Ertuğrul Kavşağı’nda yapılan karayolu üst geçitlerindeki inşaatlar da yüzde 60 seviyelerinde ilerliyor. Ayrıca Develi’de karayolu üst geçidi, Cumaovası’nda karayolu alt geçidi ve Tepeköy’de yaya üst geçidi için inşaat çalışmalarına başlandı.

İş bölümü yapıldı
Büyükşehir Belediyesi’nin TCDD ile yaptığı protokole göre, istasyon yapımları ve karayolu alt-üst geçitleri İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından gerçekleştirilirken, Cumaovası’ndan Torbalı’ya kadar mevcut tek hat demiryolu ise TCDD tarafından çift hatta çıkarılıyor. Hattın koruma duvarlarının yapımı, sinyalizasyon ve elektrifikasyon sistemlerinin Aliağa-Cumaovası hattına uyumlu bir şekilde Torbalı Tepeköy’e kadar uzatılması yine TCDD tarafından yapılacak.

İlave hattın devreye girmesiyle Aliağa’dan ve kent merkezinden binen yolcular Torbalı’ya kadar güvenli, hızlı, kesintisiz ve konforlu yolculuk olanağına kavuşacak. Selçuk, Bayındır, Tire ve Ödemiş yolcuları da Torbalı’dan itibaren İzmir merkezine ve oradan da Aliağa’ya kadar raylı sistem ile yolculuk yapabilecek

Kaynak: İBB

Umut bu mesajı beğendi.
Kullanıcı avatarı
Mesut
 
Mesajlar: 868
Beğendikleri: 304 mesaj
Beğenilenleri: 352 mesaj
Kayıt: Pzt 04 Şub 2013, 05:13
Konum: İzmir

ÖncekiSonraki

Dön Ulaşım

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron
Free Web Hosting