İZBAN Aliağa-Menderes Metro Hattı (EgeRay)

İZBAN Aliağa-Menderes Metro Hattı (EgeRay)

Mesajgönderen Umut » Sal 30 Kas 2010, 19:31

İZBAN, Aliağa-Cumaovası hattı olarak bilinen İzmir Banliyö sistemini işletecek olan ve proje ortağı TCDD ile İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin % 50 oranında ortaklığı ile kurulmuş işletmeci anonim şirkettir.
İZBAN A.Ş. nin işletim yapacağı raylı sistem 80 kilometre uzunluğunda olup, ALİAĞA-ALSANCAK-HALKAPINAR (kuzey) ve HALKAPINAR-ALSANCAK-CUMAOVASI (güney) aksı olarak iki ana bölümden oluşmaktadır. Hat üzerinde TCDD yolcu ve yük trenleri ile İZBAN A.Ş. ye ait banliyö trenleri birlikte işletilecektir.
Banliyö sisteminde; İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından sistemine uyarlanan ve yeni inşa edilen toplam 31 istasyon bulunmaktadır.
İzmir’in kuzeyden güneye en önemli ulaşım aksından geçen banliyö sisteminde İZBAN A.Ş. nin günlük yolcu sayısının 550.000 civarında olması öngörülmektedir.
Kent içi raylı sistem toplu taşımacılık hizmeti verecek olan İZBAN A.Ş. hat üzerinde çalıştıracağı 33 setten (her tren seti 3 araçtır) oluşan elektrikli tren alımını gerçekleştirmiştir. Trenlerin bakım ve onarımının yapılacağı atölye binası; Çiğli’de 77.000 m2 alan üzerine kurulmuş ve en ileri teknolojinin kullanılacağı ekipmanların alımı İZBAN A.Ş. tarafından gerçekleştirilmiştir.

İZBAN’IN İLKLERİ
İZBAN A.Ş. nin işletimini yapacağı Aliağa-Cumaovası hattı raylı ulaşım sistemi; bazı bakımlardan ‘ilk’ olma özelliğini taşımakta ve bu da şirketin önemini daha da pekiştirmektedir.
-Aliağa-Cumaovası hattı Türkiye’nin hava limanı bağlantılı en büyük banliyö sistemidir. İZBAN A.Ş. bu büyüklükte bir kent içi raylı sistemini işletecek ilk kuruluştur.
-Yerel ve genel yönetimin temsilcisi olan İzmir Büyükşehir Belediyesi ile TCDD ilk kez bir toplu ulaşım sistemi projesini hayata geçirmiş ve iki kurumsal ortağın hissedar olduğu İZBAN A.Ş. ye işletim hakkını vermiştir.
-Çiğli’de kurulan İZBAN A.Ş. bakım onarım ve depo alanı gerek büyüklüğü gerek sahip olunan teknik teçhizatın modernizasyonu bakımından Türkiye’de ilk olma özelliği taşımaktadır.
-TCDD tren hattı üzerinde banliyö işletmeciliği yapan ilk şirket İZBAN A.Ş. dir.
-1856 da işletmeye başlayan İzmir-Aydın demiryolu; Anadolu topraklarındaki ilk demiryolu işletmesidir. Aynı güzergahta hizmet verecek olan İZBAN A.Ş. modern banliyö işletmeciliği yaparak, Anadolu topraklarında bir ‘ilk’i daha gerçekleştirmiş olmaktadır.
İZBAN A.Ş.nin işletimini yapacağı raylı sistem hattı, Aliağa’dan Cumaovası’na kadar mevcut olan demiryolunun alt yapısının geliştirilip, standardının yükseltilmesi ve böylece yüksek kapasiteli bir kent içi raylı sistemin kurulması ile şekillendi. Toplam iki güzergahtaki hattın hattın uzunluğu 80 kilometreye erişiyor.

Hat üzerinde mevcut olan istasyonlarda iyileştirmeler yapılmış, sistemin daha iyi işletilebilmesi için yeni istasyonlar inşa edildi. Kuzey hattında 13 karayolu geçidi, Güney hattında ise 10 karayolu geçidi yapıldı.
Kuzey hattı olarak bilinen Aliağa-Alsancak- Halkapınar güzergahı 57 kilometre uzunluğunda ve üzerinde 19 istasyon bulunuyor. Bu mesafenin İZBAN A.Ş. trenleriyle 56 dakikada kat edilmesi öngörülüyor.
Güney hattı olan Cumaovası-Alsancak-Halkapınar bölümünde ise mesafe 23 kilometre uzunluğunda ve üzerinde 12 istasyon yer alıyor. Bu güzergahın ise 30 dakikada kat edilmesi öngörülüyor. Hat üzerindeki toplam yolculuk süresi 86 dakika olması öngörülüyor.

Çiğli Atölye ve Depo Tesislerimiz
Çiğli’de bulunan bakım onarım ve tren bakım merkezinin teknik donanım ihalesini gerçekleştiren İZBAN A.Ş. burada da bir ‘ilk’e imza attı. 77.000 m2 alana yayılan ve bunun 20.000 m2 si kapalı alan olan merkezde ‘tren tanı sistemi’ bulunuyor.
Türkiye’de ilk kez kullanılacak olan bu sistem sayesinde trenlerdeki hasar ve arızalar anında tesbit edilecek. Sistemin çalışması için banliyö araçlarının ön ve arka kısımlarına, bütün teknik bilgilerini içeren kartlar yerleştirilecek. Bu araçlar, her gün seferlerini tamamladıktan sonra depo tesislerine girerken sistem çalışacak. Bilgi kartlarındaki aracın önceki ve yeni teknik durumunu karşılaştırarak, bir hasar ve arıza oluşup oluşmadığını tespit edip kumanda merkezine bildirecek.
Ayrıca herhangi bir olumsuzluk durumunda trenleri karadan ve demiryolu hattından çekebilecek acil durum kurtarma araçları da olacak. Böylece banliyö araçlarında yüksek oranda güvenlik sağlanmış olacak.
Resim
izban.com.tr
Kullanıcı avatarı
Umut
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
Mesajlar: 2823
Beğendikleri: 623 mesaj
Beğenilenleri: 381 mesaj
Kayıt: Pzr 28 Kas 2010, 01:33
Konum: İzmir

Re: Kentsel Hızlı Tren Projesi (İZBAN/EgeRay)

Mesajgönderen Umut » Sal 30 Kas 2010, 19:39

Cumaovası–Çiğli hattı Aralık’ta yola çıkıyor

İzmir'in kuzey ve güney aksını birbirine bağlayacak olan Aliağa-Menderes hattının kuzey bölümünde yolculu deneme seferleri 5 Aralık’ta başlayacak.

Onur ÇAKIR / Egedesonsöz Halkapınar-Cumaovası arasındaki güney bölümünde geçtiğimiz ay yolculu seferlere başlayan hattın, kuzey bölümünde ilk yolculu deneme seferleri Halkapınar-Çiğli arasında yapılacak. İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu, 5 Aralık'tan itibaren Aliağa-Menderes hattında Cumaovası'ndan Çiğli'ye kadar yolcu taşınacağını belirterek, “Menemen ve Aliağa'ya kadar olan bölümler etap etap açılacak” dedi. Kocaoğlu daha önce yaptığı açıklamada hattın diğer bölümünün Kasım ayı sonunda açılacağını söylemişti.

Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım ile İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu'nun 29 Ekim'de başlayacağını açıkladıkları Aliağa - Menderes arası banliyö seferleri, elektrik tellerinin tesliminde yaşanan gecikme nedeniyle rötar yaptı. Geçtiğimiz 30 Ağustos’da Menderes-Alsancak arasındaki bölüm hizmete girereken, kuzey bölümünün ne zaman açılacağı merak konusu oldu.

MÜJDELİ HABER GELDİ
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu, kuzey bölümünde, ilk etapta 5 Aralık'tan itibaren Çiğli'ye kadar yolculu deneme seferlerinin başlayacağını açıklandı. İzmirlilere daha iyi hizmet verebilmek için canla başla çalıştıklarını anlatan Başkan Kocaoğlu, göreve geldiklerinde Aliağa Menderes raylı sistem hattı projesinde duraksama olduğunu hatırlattı.

HEBA OLDUM
Başkan Kocaoğlu, "Göreve geldiğimde bu proje suküt etmişti. Hayatım devlet demiryollarının kapısının önünde heba oldu. Saçlarım ağardı. Ama uğraşlarımız sonucu hat bitti. Güney kesiminde yolcu taşıyoruz. Kuzey de ise 5 Aralak'tan itibaren Çiğli'ye kadar yolculu deneme seferini başlatıyoruz. Hemen akabinde Menemen, onun akabinde ise Aliağa'ya kadar olan kesimi açıyoruz. Bu işte yöneticilik var, iş bilirlik var, halkın güvenine layık olmak var, bürokratların çalışması var. İşten korkmadan yaptığımızı arkamıza alarak, yolumuza çalışarak devam ediyoruz. İzmirlilerin bize gösterdiği güvene layık olmaya çalışarak, bir gün daha fazla hizmet vermek üzere ilerliyoruz. Her şey İzmirliler için" dedi. Aliağa Menderes raylı sistem hattının Torbalı'ya kadar gidecek bölümü için TCDD ile protokol imzalayarak hazırlıklara başladıklarını hatırlatan Kocaoğlu, hedeflerinin hattı Selçuk'a kadar uzatmak olduğunu ifade etti.

egedesonsoz.com
Kullanıcı avatarı
Umut
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
Mesajlar: 2823
Beğendikleri: 623 mesaj
Beğenilenleri: 381 mesaj
Kayıt: Pzr 28 Kas 2010, 01:33
Konum: İzmir

Re: Kentsel Hızlı Tren Projesi (İZBAN/EgeRay)

Mesajgönderen Umut » Çrş 01 Ara 2010, 03:05

Aziz Kocaoğlu, 5 Aralık'taki deneme seferleri öncesinde, kuzey hattında yürütülen çalışmaları incelerken, işlerden memnun kalmayınca personeli uyardı

Aliağa-Menderes Hızlı Tren Projesi'nin Kuzey Hattı ile ilgili çalışmaları takip eden Kocaoğlu (sağda), işçilere, "Çalışmalar en kısa sürede bitecek" talimatı verdi. İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu, Aliağa-Menderes Hızlı Tren Projesi'nin kuzey hattının planlanan tarihte devreye girmesi için işe bizzat el koydu. 5 Aralık'ta yolculu deneme seferlerinin başlayacağı hattın üst kısmında yapılan çevre düzenleme çalışmalarını gezen Kocaoğlu, Alaybey'deki çalışmaları yürüten İZBETON işçilerine, "İşi aksatmayın" uyarısında bulundu. Geçtiğimiz hafta, memleketi Tokat'a gitmeden önce, neredeyse tüm mesaisini bu işe ayıran Kocaoğlu, çalışmaların yoğunluk kazandığı bölümleri gezerek, denetlemelerde bulundu. Çevre düzenlemelerinin yapıldığı Karşıyaka Alaybey İstasyonu'na giden Kocaoğlu'nun, buradaki kaldırım ve yol çalışmalarından memnun kalmadığı öğrenildi. Kocaoğlu'nun, İZBETON işçileri ve şantiye sorumlularını toplayıp, "Bu iş en kısa sürede bitecek" talimatı verdiği belirtildi. Kocaoğlu'nun, "Biz bu hizmeti en kısa sürede vatandaşa sunmaya çalışıyoruz. Çevre düzenlemeleri yüzünden aksaklık yaşanmasına izin vermeyiz. Ayrıca çalışmalar sırasında çevre halkını da rahatsız ediyorsunuz. Bu işin bir an önce bitmesini istiyorum" dediği ifade edildi.

TRAMVAY RAPORU
İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin, "Halkapınar-Fahrettin Altay", "Karşıyaka Alaybey-Mavişehir" ve "Şirinyer-Tınaztepe" tramvay hatlarının proje ve fizibilite raporlarını, yatırım programına alınması için Ankara'ya göndermesinin ardından Demiryolları Limanlar Havayolları Genel Müdürlüğü (DLH) yetkilileri İzmir'e geldi. DLH Genel Müdür Yardımcısı Hamza Şen, Daire Başkanı Ferzan Göker Küçük ve Raportör Hülya Akboyraz'dan oluşan teknik heyet İzmir'e gelerek projeyi inceledi. Teknik heyetin, Karşıyaka'daki tramvay hattının geçeceği sahil bandı konusunda çekince belirtse de daha sonra yerinde yapılan incelemeler ve proje hakkında verilen bilgilerin ardından ikna olduğu öğrenildi. İzmir'den olumlu düşüncelerle ayrılan heyetin üç tramvay hattı projesine de onay vermesi halinde dosya yatırım programına alınması için Devlet Planlama Teşkilatı'na (DPT) gönderilecek. DPT'nin de onay vermesi ile birlikte Büyükşehir Belediyesi, proje için dış kaynaklı kredi anlaşması imzalayabilecek ve 2011 yılında yapım çalışmasına başlanacak.

yeniasir.com.tr
Kullanıcı avatarı
Umut
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
Mesajlar: 2823
Beğendikleri: 623 mesaj
Beğenilenleri: 381 mesaj
Kayıt: Pzr 28 Kas 2010, 01:33
Konum: İzmir

Re: Kentsel Hızlı Tren Projesi (İZBAN/EgeRay)

Mesajgönderen Umut » Cum 03 Ara 2010, 14:48

Cumhuriyet tarihinin en büyük toplu ulaşım projesi olan Aliağa-Menderes Banliyö Sistemi’nin Güney kısmında sürdürülen “yolculu ön işletme” seferleri, 5 Aralık 2010 Pazar gününden itibaren hattın kuzey kısmında Çiğli’ye kadar olan bölümde de başlatılıyor.
Cumaovası’dan Çiğli yönüne ilk tren saat 06.00’da, Halkapınar’dan ise 06.06’da hareket edecek. Cumaovası yönüne ise Çiğli’den ilk tren seferi 05.58’de, Halkapınar’dan 05.52’de başlayacak. Çiğli-Cumaovası arasında yarım saat arayla çalışacak trenler, gün içinde son seferlerini 23.30’da gerçekleştirecek.
Bilindiği gibi hattın güney kesiminde Halkapınar-Cumaovası arası “Yolculu ön işletme seferleri” 30 Ağustos Zafer Bayramı ile başlamış, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı’nda ise İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu ile TCDD Genel Müdürü Süleyman Karaman, Aliağa’ya kadar giderek hattın kuzey kısımında “yolcusuz” deneme seferlerini başlatmıştı.

Cumhuriyet tarihinde bir ilk
Aliağa-Menderes Banliyö Sistemi Projesi, Türkiye Cumhuriyeti tarihinde ilk kez bir belediye ile bir kamu iktisadi teşekkülünün kurduğu ortaklık çerçevesinde yürütülüyor. Proje, TCDD’ye ait 1856 yılında inşa edilen demiryolu hattının modernize edilmesi, hemzemin geçitlerin kaldırılarak, güzergahın önemli bölümlerinin alt ve üst geçitlerle, tünellerle kat edilmesi ve modern istasyonlar kurulması suretiyle, hızlı ve çağdaş bir banliyö sistemine dönüştürülmesi esasına dayanıyor. Sistemin tamamlanmasının ardından günde 550 bin yolcu taşınması hedefleniyor. Hattı, İzmir Büyükşehir Belediyesi ile TCDD’nin yüzde 50 oranında ortaklığı ile kurulan İZBAN A.Ş. işletiyor.

İstasyonlar ve güzergah
Güzergah boyunca 31 istasyon buluyor. Hatta kuzey ve güney aksı olarak iki farklı istikamete taşımacılık hizmeti veriliyor.

Kuzey Aksı:
Kuzey hattında Aliağa’da başlayan yolculuk; Biçerova - Hatundere istasyonları üzerinden Menemen’e ulaşıyor. Menemen İstasyonu’ndan Egekent 3-Ulukent-Egekent-Sanayi İstasyonları ile Çiğli’ye, Çiğli İstasyonu’ndan Mavişehir - Şemikler - Nergis İstasyonları ile Karşıyaka İstasyonu’na varılıyor. Karşıyaka İstasyonu üzerinden; Naldöken - Turan - Bayraklı ve Salhane İstasyonlarını geçerek aynı zamanda aktarma merkezi de olan Halkapınar’dan güney aksına devam ediyor. Hat üzerindeki en önemli imalatlardan biri olarak Karşıyaka Tüneli 3260 metrelik uzunluğuyla dikkat çekiyor.
Tünel hattının 1930 metresi kapalı alanda bulunuyor ve tünel boyunca 3 adet yer altı (Alaybey, Karşıyaka, Nergis) ile bir adet yerüstü (Naldöken) istasyonu bulunuyor

Güney Aksı:
Halkapınar üzerinden Alsancak - Kemer İstasyonları ile yine bir aktarma merkezi görevini alan Şirinyer İstasyonu’na ulaşılıyor. Şirinyer İstasyonundan Koşu - İnkılâp - Semt Garajı - ESBAŞ - Gaziemir - Sarnıç - Havalimanı - Menderes ve son istasyon Cumaovası Depo alanında güney aksındaki yolculuk son buluyor. Hattın yeraltına girdiği noktalardan biri de Şirinyer Tüneli. Bu tünel de 2 kilometre uzunluğunda.

15 Aktarma istasyonu
Banliyö sisteminin diğer ulaşım sistemleriyle entegrasyonu sağlamak için güzergah boyunca, Aliağa, Biçerova, Hatundere, Menemen, Ulukent, Egekent, Çiğli, Mavişehir, Salhane, Halkapınar, Kemer, Şirinyer, Semt Garajı, ESBAŞ, Sarnıç istasyonlarında toplam 15 adet aktarma planlandı. İzmir Banliyö sistemi üzerinde bulunan istasyonlarda; yolcuların ulaşım rahatlığı ve konforu bakımından 97 asansör, 88 yürüyen merdiven tesis edildi.

Modern vagonlar
Hatta hizmet veren üçer vagonlu 33 elektrikli banliyö tren setinden oluşan 99 vagonun tamamı klimalı olarak hizmet veriyor. En ileri teknolojik ekipmanlarla donatılmış olan tren setleri, iç dizaynı da konforlu ve rahat seyahat imkanı sağlayacak şekilde tasarlandı. Araçlar saatte 140 kilometre hız yapabiliyor.

Hem hızlı hem güvenli
Aliağa-Menderes Projesi’nin en önemli ayaklarından biri sayılan Çiğli’deki Depo ve Atölye Tesisi, sahip olduğu teknik özellikleriyle “Türkiye’de ilk” olma özelliğini taşıyor. Trenlerdeki en küçük hasarlar bile bilgisayar ve kameralar sayesinde anında tespit edilerek kumanda merkezine bildiriliyor ve banliyö araçlarında “en yüksek oranda” güvenlik sağlanıyor.

izmir.bel.tr
Kullanıcı avatarı
Umut
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
Mesajlar: 2823
Beğendikleri: 623 mesaj
Beğenilenleri: 381 mesaj
Kayıt: Pzr 28 Kas 2010, 01:33
Konum: İzmir

Re: Kentsel Hızlı Tren Projesi (İZBAN/EgeRay)

Mesajgönderen Umut » Pzr 05 Ara 2010, 15:01

SEFERLER BAŞLADI

İzmir'deki Aliağa-Menderes Hafif Raylı Sistem (Banliyö) Projesi kapsamında Cumaovası-Çiğli hattında seferler başladı. Hattın kuzey bölümünde yolculu seferlerin başlatılması kararı çerçevesinde ilk seferler, Cumaovası'ndan (Menderes), Çiğli'ye saat 06.00'da, Çiğli'den Cumaovası'na ise saat 05.58'de yapıldı. Son seferlerin saat 23.30'da yapılacağı bildirildi. Tatil günü olması nedeniyle seferler az sayıda yolcu ile yapılırken, Şemikler hemzemin geçidinin henüz kapatılmadığı öğrenildi. İzmir Büyükşehir Belediyesi ile TCDD'nin yüzde 50'şer ortaklıklarıyla kurulan İzmir Banliyö Sistemi AŞ tarafından işletilen hatta 31 istasyon bulunuyor. Hatta hizmet veren üçer vagonlu 33 elektrikli banliyö tren setinden oluşan 99 vagonun tamamı klimalı olarak hizmet veriyor. En ileri teknolojik ekipmanlarla donatılmış olan tren setleri, iç dizaynı da konforlu ve rahat seyahat imkanı sağlayacak şekilde tasarlandı. Araçlar saatte 140 kilometre hız yapabiliyor. Trenlerdeki en küçük hasarlar bile bilgisayar ve kameralar sayesinde anında tespit edilerek kumanda merkezine bildiriliyor ve banliyö araçlarında en yüksek oranda güvenlik sağlanıyor. Hattın güney bölümü olan Cumaovası-Halkapınar arasında yolculu ön işletme seferleri 30 Ağustosta başlatılmıştı.

yeniasir.com.tr
Kullanıcı avatarı
Umut
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
Mesajlar: 2823
Beğendikleri: 623 mesaj
Beğenilenleri: 381 mesaj
Kayıt: Pzr 28 Kas 2010, 01:33
Konum: İzmir

Re: Kentsel Hızlı Tren Projesi (İZBAN/EgeRay)

Mesajgönderen Umut » Pzr 05 Ara 2010, 23:51

İzmir raylı sistem ulaşım ağı, tüm projeler tamamlandığında şu şekilde olacak:

Resim

Sarı - Kentsel Hızlı Tren
Kırmızı - Metro 1. Etap
Turkuaz - Metro 2. Etap
Lacivert - Metro 3. Etap
Mavi - Metro 4. Etap
Mor - Tramvay Hatları
Kullanıcı avatarı
Umut
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
Mesajlar: 2823
Beğendikleri: 623 mesaj
Beğenilenleri: 381 mesaj
Kayıt: Pzr 28 Kas 2010, 01:33
Konum: İzmir

Re: İZBAN Aliağa-Menderes Hafif Metro Hattı (EgeRay)

Mesajgönderen Umut » Cum 14 Oca 2011, 11:54

Hızlı tren, bu ay Menemen Şubat'ta Aliağa'ya gidecek

İzmir Büyükşehir Belediyesi ve TCDD ortaklığında yürütülen Aliağa-Menderes Hızlı Tren Projesi, kentin kuzey ve güneyini buluşturmaya hazırlanıyor
İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin TCDD ile ortaklaşa hayata geçirdiği Aliağa-Menderes Hızlı Tren Projesi, Çiğli'den sonra şimdi de Menemen ile buluşacak. Hattın işletmesini yapan İZBAN Yönetim Kurulu'nda alınan karar doğrultusunda, 28 Ocak tarihinden itibaren hızlı tren, Menemen'e de gitmeye başlayacak. Yolculu deneme sefertleri bir hafta sonra da Aliağa'ya kaydırılacak.
İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin TCDD ile ortaklaşa hayata geçirdiği Aliağa-Menderes Hızlı Tren Projesi'nde, hattın tamamı Şubat ayının ilk haftası yolculu deneme seferlerine açılmış olacak. Menemen'e olan seferler 15 dakikalık aralıklarla gerçekleştirilecek. Aliağa'da ise, 30 dakika aralıklarla başlayacak olan seferler zaman içinde önce 15 dakikaya ardından da 5-6 dakikaya kadar düşecek. Böylece, Aliağa-Menderes projesi tamamlanmış olacak. Günde 550 bin yolcunun yararlanması öngörülen proje İzmir'in kuzeyi ile güneyini birleştirecek. Hızlı trenin 28 Ocak'ta Menemen'e bir hafta sonra da Aliağa'ya kadar gitmesine ilişkin karar önümüzdeki günlerde yapılacak olan İZBAN Yönetim Kurulu'nda bir kez daha görüşüldükten sonra netleştirilecek

Yeni Asır
Kullanıcı avatarı
Umut
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
Mesajlar: 2823
Beğendikleri: 623 mesaj
Beğenilenleri: 381 mesaj
Kayıt: Pzr 28 Kas 2010, 01:33
Konum: İzmir

Re: İZBAN Aliağa-Menderes Hafif Metro Hattı (EgeRay)

Mesajgönderen Umut » Prş 20 Oca 2011, 14:03

İZBAN tüm istasyonlardan Güney ve Kuzey yönüne hareket saatlerini yayınladı.

Kuzey Güzergahı: ÇİĞLİ MAVİŞEHİR ŞEMİKLER DEMİRKÖPRÜ NERGİZ KARŞIYAKA ALAYBEY NALDÖKEN TURAN BAYRAKLI SALHANE HALKAPINAR ALSANCAK KEMER ŞİRİNYER KOŞU İNKILAP S.GARAJI ESBAŞ GAZİEMİR SARNIÇ HAVAALANI CUMAOVASI

Güney Güzergahı: CUMAOVASI HAVAALANI SARNIÇ GAZİEMİR ESBAŞ SEMT GARAJI İNKILAP KOŞU ŞİRİNYER KEMER ALSANCAK HALKAPINAR SALHANE BAYRAKLI TURAN NALDÖKEN ALAYBEY KARŞIYAKA NERGİZ DEMİRKÖPRÜ ŞEMİKLER MAVİŞEHİR ÇİĞLİ

Güney yönlü trenlerin kalkış saatleri: Güney Seferleri

Kuzey yönlü trenlerin kalkış saatleri: Kuzey Seferleri

NOT: Tablo istasyonlar arası süreleri de göstermektedir.

Merak ettiğiniz veya anlayamadığınız bir şey olursa sorabilirsiniz. ;)
Kullanıcı avatarı
Umut
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
Mesajlar: 2823
Beğendikleri: 623 mesaj
Beğenilenleri: 381 mesaj
Kayıt: Pzr 28 Kas 2010, 01:33
Konum: İzmir

Re: İZBAN Aliağa-Menderes Hafif Metro Hattı (EgeRay)

Mesajgönderen izmirli » Cmt 22 Oca 2011, 08:10

blog çalışmanız gerçekten çok başarılı izban hakkındaki bütün gelişmeleri sizin blogunuzdan takip ediyorum. Ellerinize , emeğinize sağlık...
izmirli
 
Mesajlar: 1
Beğendikleri: 0 mesaj
Beğenilenleri: 0 mesaj
Kayıt: Cmt 22 Oca 2011, 08:00

Re: İZBAN Aliağa-Menderes Hafif Metro Hattı (EgeRay)

Mesajgönderen Umut » Cmt 22 Oca 2011, 15:17

İlginize çok teşekkür ederim. Bu konuda güncel bilgi alınabilecek fazla site olmaması nedeniyle bu siteyi hayata geçirdim. Site formatı olarak blogdan ziyade forum düşünüyorum(yakında site isminde de küçük bir değişiklik olacak bu yönde) ancak site yeni kurulduğu için şimdilik pek üye yok. Birkaç arkadaşımla görüşüyorum onların da katılımıyla daha dinamik bir forum görebilirsiniz yakında. Siz de tecrübelerinizi ve yorumlarınızı burada paylaşabilirsiniz, çok kıymete geçer. Esen kalın.


Bu sabah günün ikinci seferi ile bir tanıdığımı Salhane'den Havaalanı'na yolcu ettim. 06.17 treni tam vaktinde geldi ve de 37dk. sonra yine tam vaktinde 06.54 de Havaalanı'na vardı. Seferlerin yayınlanan saatlere uygun hareket etmesi güzel, sistem rayına oturmaya başlıyor. Ayrıca kesin bir duyum olmamakla beraber yakın bir tarihte sefer sıklığının daha da arttırılacağını duydum. Aliağa seferlerinin de 2-3 hafta içinde başlaması bekleniyor. Başkan en geç Mart ayında demişti, sanırım işler yolunda gidiyor. Proje kapsamında Halkapınar Salhane arasına 3. demiryolu hattının yapıldığını da ekleyeyim.
Kullanıcı avatarı
Umut
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
Mesajlar: 2823
Beğendikleri: 623 mesaj
Beğenilenleri: 381 mesaj
Kayıt: Pzr 28 Kas 2010, 01:33
Konum: İzmir

Sonraki

Dön Ulaşım

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 17 misafir

cron
Free Web Hosting