İzmir Markası

İzmir Markası

Mesajgönderen cuscs » Prş 02 Haz 2011, 20:20

Tasarımcılar “Made in İzmir” markası önerdi

Jan Nahum, Süleyman Orakçıoğlu, Arhan Kayar, Simay Bülbül, Zuhal Yorgancıoğlu, Zeynep Acar, Deniz Kaprol, Özlem Yalım gibi tanınmış isimlerin de yer aldığı ‘İzmir Tasarım Forumu’, kentte farklı bir rüzgar estirdi. Ayakkabı-deri, gelinlik-abiye, mobilya, moda-hazır giyim, tekstil, mücevher- takı, yaratıcı endüstriler ve strateji alanlarında gerçekleştirilen çalışmalarda, İzmir’in geleceğine ışık tutacak önemli konular masaya yatırıldı. Yerel yönetimler arasında ilk tasarım forumunu gerçekleştiren İzmir, yine örnek oldu.

İzmir Büyükşehir Belediyesi evsahipliğinde düzenlenen ve ayakkabı-deri, gelinlik-abiye, mobilya, moda-hazır giyim, tekstil, mücevher- takı, yaratıcı endüstriler ve strateji alanlarında tasarım dünyasının önemli isimlerini bir araya getiren ‘İzmir Tasarım Forumu’nda, kentin geleceği açısından önemli adımlar atıldı. Hazırlık Komitesi’nde Prof. Dr. Tevfik Balcıoğlu, Prof. Dr. Murat Günaydın, Nedim Örün, Mehmet Ural ve Serhan Ada’nın yer aldığı Forum’da 7 çalışma grubu üzerinde yapılan çalışmalarda, kentte özel bir “Tasarım Bölgesi” kurulması fikri öne çıktı.

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu’nun da katıldığı “İzmir: Bir Tasarım Kenti” başlıklı toplantıda, çeşitli sektörlerden temsilciler oluşturdukları çalışma gruplarıyla İzmir’in tasarım konusunda artılarını, eksilerini masaya yatırarak kentin bir sıçrama gerçekleştirmesi için yapılabilecekleri değerlendirdiler. İzmir’de tasarımın “Akdenizlilik kimliğiyle” ele alınarak gelişmesi gerektiğini söyleyen Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu, “Böyle bir yaklaşımla hazırladığımız bu forumun, kentimizde tasarım konusunda farkındalık yaratacağına inanıyoruz. Süreci, zaman içinde çok iyi bir yere taşımak istiyoruz. Kentin zenginliklerini ortaya çıkarmak, birlik ve beraberlik sağlamak için çalışıyoruz. Bu forumun İzmir’i Akdeniz’de bir tasarım kenti haline getirmek hedefine büyük katkı sağlayacağına inanıyorum” şeklinde konuştu.

“Made in İzmir” yaratmalıyız
“İzmir’i bir tasarım kentine nasıl dönüştürürüz?” ve “İzmir’i Akdeniz’de saygın bir tasarım merkezi konumuna nasıl getiririz?’ sorularına yanıt aranan forumda Ayakkabı, Deri Çalışma Grubu adına söz alan ünlü modacı Simay Bülbül, kentin en büyük avantajının, İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin desteği olduğunu söyledi. Başka hiçbir kentte tasarım dünyasına böyle bir fırsatın verilmediğine dikkat çeken Bülbül, “Bu fırsat verimli olarak değerlendirilmelidir. İzmir, markalaşma sürecinde geri kalmış olsa da, fason üretimde ve sivil toplum-tasarımcı ilişkisinde güçlüdür. Bir sayfiye kenti olan İzmir’de en çok giyilen ürünlerden biri olan sandalette bir marka bile yok. Bu süreç, ‘Made in İzmir’ markasıyla üretimler yapılarak tasarlanabilir” dedi. İzmir’e sıçrama yaptırabilecek grup önerilerini sıralayan Simay Bülbül, “İzmir Tasarım Festivali ve uzantısında İzmir Tasarım Ödülleri adı altında bir organizasyon düzenlenebilir. Fiziksel yapısı çok uygun olan Agora’da bir butik pazar oluşturularak farklı kesimler bir araya getirilebilir. Ayrıca interaktif, çağdaş müze anlayışına uygun, statik olmayan bir tasarım müzesi kurulabilir” dedi.

Tasarımcılar tek çatı altında buluşmalı
Mücevher, Takı Tasarımı Çalışma Grubu sözcüsü Yılmaz Temizocak, sektörün güçlü yanlarını kültürel olarak altına ilgili olmak, yatırım amaçlı kullanmak, kar marjı, işçilik, üretim ve eğitim kalitesinin yüksek olması şeklinde özetledi. Temizocak, “İzmir’de bilgi birikimi, eğitilmiş genç nüfus, artan turizm potansiyeli ve büyüyen ekonomi gibi artılarımız var. Bunların yanısıra, kalite kontrol eksikliği, işçilik ve maden giderlerinin pahalı olması ve eğitilmiş elemanların iş bulamamaları yüzünden sektör değiştirmeleri gibi eksilerimiz de mevcut. Biz, yöresel pazarlara uygun, özgün tasarımları olan hediyelik eşya üretimi yapılmasını öneriyoruz. Çeşitli tasarımcıları bünyesinde bulunduran Tasarımcılar Derneği kurulması da sektöre güç katar” diye konuştu.

Gelinlikte dünya markası olacağız
Gelinlik, Abiye Çalışma Grubu adına konuşan Mukadder Özden ise, amaçlarının tasarım kenti İzmir’i gelinlik, abiye ve damatlık sektöründe dünya markası yapmak olduğunu söyledi. Ülke kapasitesinin yüzde 70’ine sahip, 80 ülkeye ihracat yapabilen uluslararası bir sektörün, ulusal ve uluslararası alanda PR (tanıtım) çalışmaları ile desteklenmesi gerektiğine vurgu yapan Özden, “Uluslararası gelinlik haftalarına İzmir olarak mutlaka katılmalıyız. Üniversitelerde gelinlik ve abiye tasarımcısı yetiştirmeye yönelik programlar açılmalı. Ayrıca tanınmış tasarımcılar ile tanınmış firmaların işbirliğinden güzel sonuçlar çıkacağını düşünüyoruz” dedi.

Kent mobilyaları kent kültürünü yansıtmalı
Mobilya Çalışma Grubu sözcüsü Can Yengül, kentte ticaretin önünde çeşitli engeller bulunduğuna işaret etti. İzmir Limanı’nın gelişmesinin, tasarıma olan sektörel talebi de arttıracağını belirten Yengül, “Kültürel, yerel ve global değerleri, geleneksel motifleri entegre edebilecek bir anlayışla üreterek dünyaya pazarlamalıyız. Üniversitelerle işbirliği gerçekleştirilerek atölyeleri geliştirmeli, meslek liseleri ve üniversiteler arasındaki iletişimi de pekiştirmeliyiz” dedi. İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da tasarıma duyarlı bir belediye olması gerektiğini söyleyen Yengül, “Kentte kullanılan bank, sokak lambası gibi ürünler, kent kültürünü yansıtmalı” diye konuştu.

Çarşı sokaklar
Tekstil Çalışma Grubu sözcüsü Elvan Adanır, İzmir’de bir tekstil müzesi kurulması yönünde yoğunlaştıklarını anlattı. Geleneksel müze kompleksi olarak kurgulanabilecek müzede kostüm, halı, kilim ve geleneksel dokumalara yer verilebileceğini belirten Adanır, “İzmir’in ulusal ve uluslararası çaplarda gelişmesine katkı sağlayacağına inandığımız bu müzede, profesyonel ile amatör tasarımcılar buluşarak atölye çalışmaları gerçekleştirebilirler. Ayrıca tekstil tasarım yaz kamplarıyla gençlerin ilgisini çekebiliriz” dedi. Tekstil Tasarım Fuarı ile Akdeniz Tekstil Tasarım Birliği kurulmasının, tekstil sektörüne büyük katkılar sağlayacağını ifade eden Adanır, “Tarihi Kemeraltı Çarşısı daha aktif hale getirilerek Bergama, Tire, Ödemiş Sokağı gibi çarşı sokaklar oluşturulabilir. İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından desteklenen organik tarım geliştirilerek organik pamuk üretimi de ön plana alınabilir” şeklinde konuştu.

Tasarım eğitimi için çekim alanı olabiliriz
Tasarım Stratejileri Çalışma Grubu adına sunum yapan Orcan Gündüz, İzmir’in tasarım üretim ve tüketim potansiyelinin araştırılması gerektiğini söyledi. Toplumun farklı kesimlerinden kent için tasarım beklenti ve önerilerinin alınması gerektiğini belirten Gündüz, “Akdeniz Akademisi’nin altında ‘İzmir Tasarım Enstitüsü’ kurulmalı ve tasarım eğitimi, yabancı öğrenciler için de çekim alanı haline getirilmeli” dedi. Bağımsız bir “İzmir Tasarım Promosyon Ajansı” oluşturulmasının da yararlı olacağını söyleyen Orcan Gündüz, “Kamusal alanlarda kullanılan tüm nesneler, İzmir’e özgü tasarlanmalı. Ayrıca bir tasarım rehberi hazırlanmalı” dedi.

“İzmir, tarihi değerleriyle geleceğini tasarlayacak”
Yaratıcı Endüstriler Çalışma Grubu sözcüsü Eray Makal ise İzmir’i başka kentlerle kıyaslamak yerine farkını ortaya koymak yönünde çalışmak gerektiğini ifade etti. Makal, “Yavaş kent özelliğine tezat olmakla beraber, İzmir sanayi ve ticaret alanlarında gelişmiş bir kent. İzmir’de bir dizayn enstitüsü kurulabilir. Farklı disiplinlerin bir arada çalıştığı bir tasarım merkezi oluşturularak workshoplar düzenlenebilir. Ayrıca dışardan tasarımcıların gelip iş üretebilecekleri ortamlar oluşturulabilir. Halktan katılımlar alınarak, çeşitli görüşlerden beslenilebilir. İzmir’de Silikon Vadisi benzeri bir oluşum üzerinde de çalışılmalı” dedi. Makal, İzmir’in tarihi değerleriyle geleceğini tasarlayan bir kent olacağını da sözlerine ekledi.

Jan Nahum’dan “sürdürülebilir kent merkezi” önerisi
Otomotiv, tasarım ve endüstriyel mühendislik alanlarda çalışan Jan Nahum, İzmir’in ana temasının “iklimle” ilişkilendirilmiş olmasında büyük yarar gördüğünü söyledi. Nahum, “İzmir deniz, iklim, coğrafya, rüzgar, güneş enerjisi ve organik tarım avantajlarıyla dünyanın sürdürülebilir kent merkezi olabilir” diye konuştu.
Orakçıoğlu “milenyum kuşağı”nı hedef gösterdi
İstanbul Fashion Week (IFW) Danışma Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu ise konuşmasında, “İzmir ile Barcelona’yı inanılmaz bir şekilde özdeşleştiriyorum. Tarih dünyada herkesin ilgisini çekiyor. O nedenle İzmir, potansiyelini geçmişten almalı. Ama bunu yaparken de milenyum kuşağı hedeflenmeli” dedi.

Tasarımcılar ilk kez İzmir’de toplandı
Ünlü takı tasarımcısı Deniz Kaprol, bir kentin tasarlanması konusundaki bir çalışmaya ilk defa şahit olduğunu ve bundan büyük mutluluk duyduğunu belirterek, “İstanbul’da henüz böyle bir adım atılmış değil. İzmirliler bu konuda çok şanslı. Büyükşehir Belediye Başkanı Sayın Aziz Kocaoğlu’na, bu konudaki girişimleri için çok teşekkür ediyoruz” diye konuştu.

http://www.izmirdesanat.org

Güzel ve çok ilginç bir toplantı, gibi görünüyor... (cuscs) :)
cuscs
 
Mesajlar: 76
Beğendikleri: 0 mesaj
Beğenilenleri: 0 mesaj
Kayıt: Prş 09 Ara 2010, 22:35

İzmir, görsel kimliğini yaratacak ekibi arıyor!

Mesajgönderen cuscs » Cmt 18 Haz 2011, 22:33

İzmir, görsel kimliğini yaratacak ekibi arıyor!

İzmir Görsel Kimliği, Kurumsal Kimlik Kılavuzu ve Marka Mimarisinin Oluşturulması” işi, belli istekliler arasında ihale usulü ile ihale edilecektir.

Proje Algısı: “İzmir Görsel Kimliği, Kurumsal Kimlik Kılavuzu ve Marka Mimarisi” hakkında İSTEKLİ’nin görüş ve algısını ortaya koyan, marka trendleri ışığında İzmir projesini değerlendirdiği en fazla 300 kelimelik bir yazı beklenmektedir.

İhale dokümanları İzmir Kalkınma Ajansı Şehit Fethi Bey Cad. No:49/1 Birlik Plaza K:3 35210 Gümrük İzmir TÜRKİYE adresinden ve www.izka.org.tr sitesinden ücretsiz olarak temin edilebilir.

Teklifler, 28 Haziran 2011, saat 13′e kadar İzmir Kalkınma Ajansı Şehit Fethi Bey Cad. No:49/1 Birlik Plaza K:3 35210 Gümrük İzmir TÜRKİYE adresine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Postada yaşanacak gecikmelerden Ajans sorumlu tutulamaz.

İzmir Görsel Kimliği, Kurumsal Kimlik Kılavuzu ve Marka Mimarisi ihale dokümanlarını indirmek için tıklayınız.

www.izmirdesanat.org
cuscs
 
Mesajlar: 76
Beğendikleri: 0 mesaj
Beğenilenleri: 0 mesaj
Kayıt: Prş 09 Ara 2010, 22:35

Re: İzmir Markası

Mesajgönderen EnderYıldırım » Cum 17 May 2013, 19:03

Kuzey Avrupalının rotası İzmir
Kuzey Avrupa ülkeleri bu yıl Rusları da sollayarak tatil rotasını İzmir'e en çok çeviren ülkeler oldu.


Kuzey Avrupa ülkeleri bu yıl Rusları da sollayarak tatil rotasını İzmir'e en çok çeviren ülkeler oldu. Kimi ülkelerde yüzde 186'ları bulan talep artışı ile turistler, mobil uygulama ve internet siteleri üzerinden en çok İzmir'i taratıyor. İZKA Genel Sekreteri Ergüder Can, bu talep artışının EXPO sürecini de olumlu etkileyeceğini belirtti

Yaz aylarının gelmesi ve tatilcilerin planlarını yapmaya başlaması ile birlikte gözler turizm hareketliliğine çevrildi. Uçak biletleri ve otel aramalarını karşılaştırmalı olarak sunan arama motoru Skyscanner'ın yaptığı araştırmanın sonuçları, bu yaz Kuzey Avrupa ülkelerinin tatil rotasını Türkiye ve özellikle İzmir'e çevireceğini ortaya koydu. Özellikle Hollandalı turistler, mobil uygulamalar ve internet siteleri aracılığıyla geçtiğimiz yıla göre yüzde 186 oranında artışla İzmir'i aratıyor. Hollanda'nın ardından ise yüzde 169 artış ile Rusya ve yüzde 130 artış ile Danimarkalılar geliyor. Binlerce havayolu rotasını tarayarak bilet ve otel fiyatları ile araba kiralama sonuçlarını karşılaştırmalı olarak sunan Skyscanner, internet sitesi ve mobil uygulama üzerinden, bu yaz Türkiye’nin tatil beldelerine yurtdışından yapılan arama sonuçlarını karşılaştırdı. Araştırmanın sonuçlarına göre bu yıl kuzey ülkelerinin soğuğundan kaçan turistler, Türkiye’nin sıcak iklimini tercih edecek. 2012'ye oranla Türkiye’nin turistik şehirlerine yapılan uçak bileti aramalarında bu yaz en çok artışı Finlandiya ve Danimarka gösteriyor. Finlandiya’nın Türkiye’ye olan ilgisi bu yaz yüzde 171 artış gösterirken, bu oranı yüzde 145 ile Danimarka ve yüzde 142 ile Hollanda takip ediyor. Ukrayna, İsviçre ve Avusturya'dan yapılan aramalar ise geçen yıla oranla iki kat artış gösteriyor.

İlgi artışı memnun edici

Skyscanner Türkiye Pazarlama Müdürü Murat Özkök, Kuzey Avrupa’nın talep artışının oldukça memnun edici olduğunu belirterek kışı çok soğuk geçiren bu ülkeler için tarihi ve kültürel mirasıyla beraber Türkiye’nin denizi ve güneşinin ilgi çekici hale geldiğini ifade etti.

EXPO sürecine olumlu etki

İzmir Kalkınma Ajansı (İZKA) Genel Sekreteri Ergüder Can, Hollanda ve kuzey ülkelerinin önem verdikleri ülkeler arasında olduğunu belirterek, turist artışının hem ülke tanıtımına hem de EXPO sürecinde İzmir'in tanıtılmasına büyük katkı sağlayacağını söyledi. Can, “Hollanda için de Türkiye'nin önemini biliyoruz. Hem turistik anlamda hem de yatırım anlamında İzmir'i önemsiyorlar. Geçtiğimiz yıl ilişkilerin 400. yılı dolayısıyla gerçekleştirdiğimiz temaslarda EXPO sürecine büyük destek verdiklerini gördük. Turist sayısındaki artış sürecin de olumlu etkilenmesini sağlayacaktır” diye konuştu.

Kasım'a dek doluluk bekliyoruz

İzmir İl Kültür ve Turizm Müdürü Abdülaziz Ediz'in verdiği bilgiye göre ise bu yıl özellikle Ege ve Akdeniz'in sahil beldelerini tercih eden tatilciler, sezonu Kasım'a dek uzatacak. Ediz, Hollandalı turist beklentisini olumlu karşıladıklarını ancak henüz bu durumun verilere yansımadığını belirterek, “Henüz verilere yansıyan bir gelişme yok ancak 2012'nin tamamı ve 2013'ün Mart ve Nisan aylarında artıdayız. Otelci arkadaşlarımla görüştüğümde özellikle Kasım ayının sonlarına dek doluluk beklentisi olduğu belirtiliyor” dedi.

İzmir İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü'nden alınan verilere göre ise 2013'ün ilk üç ayında Türkiye'ye giriş yapan ilk dört ülkenin Almanya, Fransa, İtalya ve İngiltere olduğu belirtiliyor.

İzmir aramaları (Geçen yıla oranla artış yüzdesi)

Hollanda 186%

Rusya 169%

Danimarka 130%

Almanya 119%

Polonya 107%

Belçika 104%

Fransa 79%

İrlanda 77%

İtalya 61%

Didem KARAVELLİ - gazete yenigün

Umut bu mesajı beğendi.
EnderYıldırım
 
Mesajlar: 532
Beğendikleri: 2 mesaj
Beğenilenleri: 46 mesaj
Kayıt: Prş 10 Mar 2011, 14:59

Re: İzmir Markası

Mesajgönderen Umut » Sal 11 Mar 2014, 05:47

Türkiye'ye Batı usulü parfüm ve kolonyanın gelişi 19. yüzyılda İzmir ve İstanbul üzerinden gerçekleşmiş. Hatta kısa sürede yaygınlaşarak yerli üretime bile geçilmiş. Ve Türk kolonya tarihinde İzmir'in de ayrı bir yeri varmış.

Kolonyalar Şehri İzmir başlıklı bu yazıyı mutlaka okumalısınız: http://www.kentyasam.com/kolonyalar-seh ... -2718.html

Bahsi geçen yaklaşık yüz yıllık Altın Damlası Kolonyası;
Resim

Daha sonra uzun süre farklı üreticiler tarafından da üretilmiş. Günümüzde orijinal formunda üretilmiyor, ama aynı isimle standart kolonyaya yakın ürünler görmek mümkün. Orijinali meraklısına 40 Lira'ya satılıyor gittigidyor'da: http://urun.gittigidiyor.com/koleksiyon ... nformation

Umarım yakın gelecekte yeniden altına büyük harflerle İzmir yazarak dünyaya satacak parfüm markalarımız olur. Neden olmasın?
Kullanıcı avatarı
Umut
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
Mesajlar: 2823
Beğendikleri: 623 mesaj
Beğenilenleri: 381 mesaj
Kayıt: Pzr 28 Kas 2010, 01:33
Konum: İzmir

Re: İzmir Markası

Mesajgönderen Umut » Pzr 07 Ara 2014, 23:16

İzmir markasının günden güne güçlendiğini görüyoruz. Günümüz piyasasında markalaşmak çok önemli, adımızı pazarlamak zorundayız. İzmir yazılı standlar da bence bu konuda önemli bir rol üstleniyor. Bunların ilk örneği Konak Belediyesi tarafından yenilenen Sevgi Yolu'na yerleştirilen İzmir standıydı. Daha sonra İZKA'nın hazırlattığı logo havaalanına ve Kordon'a yerleştirildi. Benzer bir uygulamayı Karşıyaka Belediyesi yapıyor, I love Karşıyaka standları çok ilgi gördü.

Artık özel şirketler de bu mecrayı kullanmak istiyor. Turkcell, 20. yaşı vesilesiyle Kıbrıs Şehitleri'nin karşısına bir stand yerleştirmiş, 2 hafta kadar önce.
Resim

Mesut bu mesajı beğendi.
Kullanıcı avatarı
Umut
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
Mesajlar: 2823
Beğendikleri: 623 mesaj
Beğenilenleri: 381 mesaj
Kayıt: Pzr 28 Kas 2010, 01:33
Konum: İzmir

Re: İzmir Markası

Mesajgönderen Mesut » Pzt 08 Ara 2014, 01:22

İzmir markasını güçlendirmek için özellikle spor kulüplerinin daha başarılı olması gerekiyor. Bugün Barcelona'yı Barcelona yapan FC Barcelona'dır, Dortmund'u dünyaya tanıtan Borussia Dortmund'dur. Malesef özellikle futbolda acınacak haldeyiz. Bunda statsızlığın da payı büyük elbette.

2 kişi bunu beğendi.
Kullanıcı avatarı
Mesut
 
Mesajlar: 868
Beğendikleri: 304 mesaj
Beğenilenleri: 352 mesaj
Kayıt: Pzt 04 Şub 2013, 05:13
Konum: İzmir

Re: İzmir Markası

Mesajgönderen Umut » Pzt 08 Ara 2014, 01:31

Güzel tespit, insanlar çoğu şehri spor kulüpleri sayesinde tanıyor. Özellikle futbolda yıllardır sürünüyoruz, ama bunu tümden stada bağlamak da doğru olmaz. Galatasaray mesela UEFA'yı aldığında tenekeden statta oynuyordu, Arena'ya geçmenin sportif olarak bir katkısı olmadı. 50 bin kişilik statta kaç defa 5 bin kişiye maç oynadılar. Hakeza Bursaspor, şampiyonluğunu ilan ettiği stat Alsancak Stadı'nın kale arkası eklenmiş hali.
Kullanıcı avatarı
Umut
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
Mesajlar: 2823
Beğendikleri: 623 mesaj
Beğenilenleri: 381 mesaj
Kayıt: Pzr 28 Kas 2010, 01:33
Konum: İzmir

Re: İzmir Markası

Mesajgönderen Mesut » Pzt 08 Ara 2014, 01:58

Tabi ki tek faktör o olamaz ancak çok büyük bir kısmını oluşturuyor. Stadın güzelliğini çirkinliğini geçtim, kulüplerin kendilerine ait stadı yok. Bir statta 4 kulüp maç yapıyor patates tarlasına dönüyor zemin. Fiziki koşullar zaten çok kötü. Yani kötü de olsa kendilerine ait bir stat olsa, ev sahibi hissiyatını yaşasalar eminim ki bugünden çok daha başarılı oluruz. Ali Sami Yen, Bursa Atatürk Stadı kötü de olsa en azından tek kulüp oynuyor.
Kullanıcı avatarı
Mesut
 
Mesajlar: 868
Beğendikleri: 304 mesaj
Beğenilenleri: 352 mesaj
Kayıt: Pzt 04 Şub 2013, 05:13
Konum: İzmir

Re: İzmir Markası

Mesajgönderen Umut » Cum 13 Şub 2015, 06:02

Marka Kent Sempozyumu kapsamında İzmirlilere, "İzmir" denince akıllarına ilk neler geldiğinin sorulduğu bir röportaj seçkisi yapılmış. Video düzenlemesi de oldukça başarılı olmuş. Çok güzel, mutlaka izleyin.



Ayrıca Belediye'nin algı yönetiminin de oldukça başarılı olduğunu söylemek lazım, "Yaşanacak Şehir" sloganı şimdiden dillere pelesenk olmuş bile :)
Kullanıcı avatarı
Umut
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
Mesajlar: 2823
Beğendikleri: 623 mesaj
Beğenilenleri: 381 mesaj
Kayıt: Pzr 28 Kas 2010, 01:33
Konum: İzmir

Re: İzmir Markası

Mesajgönderen Umut » Prş 29 Eki 2015, 03:17

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'mız kutlu olsun!

Folkart Bayram'la ilgili efsane bir video çekmiş:


Konu olarak alakasız belki ama İzmir'in 3 büyük markasını ihtiva ettiği için burada paylaşıyorum.

Not: 0:14'teki kız :shock:
Kullanıcı avatarı
Umut
Mesaj Panosu Yöneticisi
 
Mesajlar: 2823
Beğendikleri: 623 mesaj
Beğenilenleri: 381 mesaj
Kayıt: Pzr 28 Kas 2010, 01:33
Konum: İzmir

Sonraki

Dön Fuarlar, Etkinlikler ve Turizm

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir

cron
Free Web Hosting