Gökhan yazdı:Milliyet Ege'de bugün, İzban yöneticileriyle yapılan röportaja yer verilmiş..Birçok önemli noktaya dokunulduğu için linki aynen veriyorum, büyüterek rahatlıkla okuyabilirsiniz..
http://i.milliyet.com.tr/Orjinal/2012/1 ... 60446.Jpeg
Söz konusu yazıda;
Bayraklı ve Çiğli'de, aynı Karşıyaka'da olduğu gibi belediyenin hattı yeraltına almak istediğini söyleyen Sabahattin Eriş, gerek masrafların artacağını, gerekse de çeşitli zorluklar çıkacağını göz önüne alarak bunu istemediklerini dile getirmiş..Ancak ileride yine de Bayraklı tarafının yeraltına alınabileceği belirtilmiş...
Bunu yazmamın temel sebebi, Bayraklı tarafı niye yeraltına alınmadı diye (İ.B.B.'ye) eleştiri yapanlara gerekli cevabı vermekti..
Bunun dışında yeni yapılan trenlerde, karşıdaki nesne ve insanı algılayabilecek bir sistem olması gayet güzel olmuş..
Çok güzel bir söyleşi olmuş, sorular da güzel seçilmiş. Yalnız söyleşiyi yazıya geçiren kişi sanırım baskıya yetiştirebilmek için epey uykusuz kalmış; yeni trenlerin 18 ay sonra Konya'dan geleceği yazıyor, Kore'den olacak
Açıkçası İBB'den hattın Bayraklı ve Çiğli'de de yer altına alınması talebinin geldiğini fakat bunun TCDD tarafından kabul edilmediğini ben de bilmiyordum. Çiğli'deki sebebi söylemişler ama Bayraklı için bir sebep belirtmemişler. Belli ki masraftan ve zorluktan çekinmişler. halbuki Bayraklı'da hattın mutlaka yer altına alınması gerekliydi. Umarım bu konu belirttikleri gibi yakın zamanda tekrar gündeme gelir.